İlk kez anne olacağım inşallah ve şu durumu anlayamadim. Bebek arabam kabin boy olduğu için puseti yok. İlk 6 ay bebekler normal otokoltuk kullanamiyormus sanırım oturma pozisyonundan dolayı. Bu durumda puset alıp emniyet kemeriyle araca mi bağlıyoruz. Başka bir yöntem mi var bu konuya birisi açıklık getirebilir mii