Merhabalar, kızım 21. Haftamda atılan acil serklajda 37+3te dünyaya geldi.
Ben 16 hafta boyunca sürekli yattım. Hiç hareket etmedim desem yeridir .
Şimdi tekrar hamileyim. 10 haftalık .
Doktorum 11-13 arası serklaj dikişini atmayı düşünüyor. Bana ilki gibi olmaz normal hayatına daha da yavaş ve kendini zorlamayacak şekilde devam edersin dedi.
Zaman yaklaştıkça beni korku sarıyor . Evde 2,5 yaş kızım var . Onunla ilgilenmek istiyorum. Tekrar tamamen yatağa bağlı kalmaktan gerçekten korkuyorum .
Önlem amaçlı atılan serklajda gerçekten biraz daha kolay mı geçiyor her şey . Yaşayan hamişlerden yorum bekliyorum