Kelebegimmm Kullandıktan sonra yarım saat uzanacaksın hiç kalkmadan. Ama yarım saatin sonnnda kalktığında tekrar akıyor. Ben doktoruma sordum o etkisini gösteriyor akan da fazlalık gibi bişey demişti. Şu an tam hatırlamıyorum ama öyle dedi. Herkeste oluyormuş