Merhaba annelerim ben yeni hamileyim ilk 2 gebeliklerimde hiç fazla kilo almadım ve ödemim hiç olmadı ama bu hamileliğimde ilk haftalardan dikkat ediyorum ayaklarım şişmeye başladı yavaş yavaş merak ettim bu cinsiyeti bir alakası var mı sizin çok hangi çocuğunuza daha çok ödem oluştu ellerde ayaklarda bileklerde kime sorsam kız çocuklarda fazla ödem oluşmuyormuş ne kadar doğru bilemiyorum yaşayan yaşamış belirtilerini yazabilir mi 🙂