Mihrasina_ Ay kızlar dünden beri sanki göbeğim küçüldü gibi geliyo 2 gün önce çok güzel hareket etmişti 2 gündür onuda hissetmiyorum 18+3 üç gerçi daha erken ama insan evham yapıyor işte böyle olan var mı
doimom Mihrasina_ ama daha erken bende 17+4 hamileyim doktorum 20.hafta itibariyle hissetmeye başlayabilirsin 22 de olabilir demişti panik yapmayın🙏🏻
Havin49_ Mihrasina_ gayet normal Cnm ilk gebelikse çok çok normal benim ilk gebeliğimde 23-24 haftalık fln hissetmeye başladım şuan ikinci gebelik ikiz 20 haftalık kremle ata. Ata bi hal ediyorlar benç
Maya07 Mihrasina_ peki seninle aynı hafta aynı günde olup birebir herşeyi aynı yaşamamızz?? Bende göbeğim küçüldüğünü hissediyorum ve 17. Haftadan beri hissediyodum hareketlerini ama 2 3 gündür hareket yok