Merhaba arkadaşlar 18+2 haftalığım 2-3 gündür arada vajina batması yaşıyorum keskin bıçak saplanıyor gibi oluyor acıyor gibi geçen hafta enfeksiyon yoktu sebebi ne olabilir riskli kötü bişey olabilir mi yoksa normal mi stres oldum geçmeyince yurt dışında olduğum için öyle hemen doktora gidemiyorum acilde herşeye bakmıyorlar napıcam bilemedim