Gks_01 çok iyi anlıyorum seni benimde 3 kimyasalım var o korku kalp atışını duyduğumda bile geçmedi. Ama Rabbim en iyi bilendir. Eğer doğru zamansa bebeğin sağlıkla dünyaya gelecektir. Benim değerim istediğim gibi artmadı hatta düştüğü bile oldu doktorum kimyasala dönecek gibi dedi ama Rabbim nasip etti bak 10. Haftamıza geldik. Sen rabbime güven kendini de strese sokma değerlerin gayet güzel artmış 🌸🐣