Deletedmom_7156 Nrdn58 eğer son anda fikrim degişmezse zeynep kamil 2 gebeliğim sezeryan olacağım mart başı gibi çevremde orda doğum yapan herkes çok memnun
Havin49_ Nrdn58 nemlenumum Cnm doktorum çok iyi ben memnun kaldım onun sezeryan yapmasını tercih ettim
201721 Havin49_ isteğe göre doktor giriyor mu ki sezaryen doğuma bende o hastane takipliyim sezaryen olacağım
emraelf Havin49_ kadir beyden gerçekten memnun musunuz, ben bir kere gittim kendi doktoruma bulamadığım için. Çok rahat ultrasona asistanı bakan bi doktordu. Çok şaşkınım şuan
201721 Havin49_ alla alla ben sordum doktora öyle birşey yok o gün hangi doktor nöbetçiyse o giriyor doğuma dedi daha yeni gün aldım bende
Nrdn58 Deletedmom_7156 Zeynep kamile de gittim ama bana bıraz pis gibi geldi ve belli bi doktor bulamadım
Havin49_ emraelf ben çok memnunum Cnm her gittiğimde Kadir hoca var ve iyi ilgileniyor Kadir hoca girmese bile tüm muayene imi orda yapmayı düşünüyorum geçen o yoktu Nuran can a gitirm oda çok ilgiliydi direk beneğimin cinsiyetini söyledi ben sormadan
emraelf Havin49_ ya memnunsan çok iyi, bende kendi doktorumdan memnunum ama bazen denk gelmeye biliyor o yüzden sordum. Bebeğine sağlıcakla kavuş 💞