diamondred Ebrak bugün regl sancısı karın ağrısı da kuvvetli bir şekilde var Regl sancısı hiç yaşamam ben normalde Allahim herkesib yardımcısı olsub ilkkez deneme oluyur
xyzxyz diamondred çok erken. Ben de 8. Gün kan testi negatif çıkmıştı. 14. Gün pozitif çıkmıştı. 14 gün bekle. Sürekli test yapıp negatif görüp kendini strese sokma.