iyi34 maalesef hiç önermediğim bir hastane çünkü doktor seçip randevu alıyorsun o kadar bi gidiyorsun doktor yok sürekli asistanlar bakıyor sana, ayrıca hiç bilgi vermiyorlar. Bir de aşırı kalabalık ve siz muayene olurken pat diye bir sürü kişi giriyor. Ben iki kez gitmek zorunda kaldım hiç memnun kalmadım