merve__12 bende nisanım ama son haftası. 2. Olunca ilk gebelikten kalma çok şey var ama süt pompasını kızımda almadım rezil oldum gögüsüm içe doğru hala minin bebek tutana kadar zorlanıyo. İlk işim onu almak oldu, ve biberon aldım avent herkez çok övüyor.
Tarak aldım baklaım cinsiyeti öğrenirsemde bir kaç kıyafet bitti benim😂