Bebisbg34 Kızlar kızım dogum yaptim ıkı gün hastanedeydım o süreçte teste götürdğler kulak testinden geçemedi ıkı gun ıcınde 3 kere falan smdi tekrsr giricek normalmi sizce kulagına sıvı kacmıs olabilir diyorlar ama cok endiseliyim
busrasya2334 Bebisbg34 hiç korkmayın ben de çok korkmuştum sağdan geçip soldan geçmiyordu doktor dul aldırmayın birkaç gün dedi öyle yaptık birde bebeğim test yapılırken uyumuyordu en sonunda emzirerek yaptırdım geçti testten