Merhaba , kesinlikle ihmal etmeyin . Aynı durumu bende yaşadım başta belim tutuldu sandım meğersem böbreğim ağrıyormuş. İdrarım da yüksek enfeksiyon çıktı. İlerleyince böbreğe vuruyo kanda ki crp yi de artırıyo. Dahiliye veya kadın doğumada gidebilirsiniz. Kana, idrara baktırın. Benim enfeksiyon çıkınca kültür de yapıldı ve onda da bakteri üredi . Ona göre bir antibiyotik veriyor doktor.