Kızlar merhaba ☀️ 30.haftamdayım yavaş yavaş bişeyler alıyorum sizlere sormak istediğim oğlum aralık sonu ocak başı doğacak inşallah 🙏🏻 hemşireye verilecek olan çantanın içinde ne olmalı mesela zıbın uzun kol çıtçıtlı olur mu tulum harici ekstra altına giyecek pijama koymalımıyım? Birde müslin örtü ve battaniye mi koyacağım yoksa sadece bir tane kalın battaniye yeter mi ? Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim 🌸