Biz de 9 aydır deniyoruz. Benim de bat 2 kasım. 3 gün önce test yapmıştım negatif çıktı. Şu anda da regl olacakmışım gibi kasıklarımda ağrı var. Bu ay doktora gitmiştik hiçbir sıkıntı çıkmadı eşimde de bende de o yüzden ümitliydim ama bu ay da olmadı sanırım:( inşallah en yakın zamanda bizim de yüzümüz güler 🤲🏻