ylnydgd iremhuma özgür, egemen, kutay erkek olursa seçtiğimiz isimlerdendi. Her yerde konulan concon isimlerinden de değiller :)
aysgl330633 iremhuma çok güzel isimler var ama ben aklımızı hiç karıştırmayalım diye bi anda karar verdik Emir Ege olacak İnşallah
BsrVrl16 iremhuma kızınizin adı ne Allah bağışlasın sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin benim kızımın adı Nihal oğlumun adı Serdar Mahmut size de fikir olsun diye yazayım dedim Çağan Doruk Emir Mete Atilla Kuzey Tamer Aras Alper
Glprn4 iremhuma kızım olursa hüma ya da hümeyra düşünüyorum çok güzel isimler oğlum var 3 aylik anlık bi kararla Tunahan koyduk kağan ismine Ömer ismini de çok seviyorum
BsrVrl16 iremhuma Allah bağışlasın adıyla yaşasın İnşallah kaç yasindasiniz kızınız kaç yaşında söylemek isterseniz
Zlyha58 iremhuma aynen ya sanki hiç erkek ismi yok gibi 35 haftalığım bende Göktuğ koyacaktım baktım mübarek her yerde Göktuğ ismi vazgeçtim eşim uygar istedi bana çok ağır geldi Doruk olacak 😃
Merve_3300 Zlyha58 benim esimde Göktuğ istiyor Türk diye ama diyorum heryerde var diye ama haberi yok banane insanlardan diyor. Her an benjde ikna edebilri😂
Sementa63 iremhuma Bende aynı durumdayım hiç bir erkek ismi tamam bu olsun diyemiyorum aklımızda olanlar Yiğit, Kerem, Yusuf, Ahmet kerem, Enes, Yusuf emre. Bakalım neye karar verecez 🤔
lavinya90 iremhuma maalesef 22 hastalığım umud ediyorum ki bulurum. Mehmet yoksa ailede düşünülebilir. Biz de var. Mehmet Eren, Muhammed eren, Eren ismi şu sıralar sıcak geliyor. Mustafa da güzel gibi. Ama emin olmak zor.