anneolmayolynda Gece ağrılarım başladı hafifti o yüzden hastaneye gitmedim ama sabaha kadar tuvalete kalkıp tuvaletimi yapamadım en son sabah 8 de tuvaletimi yapmak için gittiğimde kanamam olduğunu gördüm sizde de böyle bir durum oldu mu neler yaşadınız
babyshark__ anneolmayolynda benim 29.haftada dogumum başladı sancilarim çoktu doğum yapabilecek durumdaydım 2cm acilmam oldu 2gece hastanede yattım ilc verio sancimi durdurdular biran önce git hastaneye
Selim_Alparslan anneolmayolynda ben 4 cm ile dogum icin yatış yapıldı 6 cm ile de doğurdum. Serklaj falan yapmıyorlar mı? Haftanız cok küçük.
anneolmayolynda babyshark__ hastanedeyim hiçbir şey yapmadılar şuan bebek 450 gram ikinize de ilaç veremem dediler
dilaraaa391_ Selim_Alparslan kendiliğinden mi 2 cm açıldı sonradan.ben 36 haftadayım 4.5 cm açıklık ile yattım devam etmiyor açıklığım ağrım da yok
Selim_Alparslan dilaraaa391_ 38+4 te acıkligim birden 4 cm oldu yatış yaptılar bebek cok kasiliyor diye gitmiştim hareketleri azdı. Biraz suni ile desteklediler sonra 6 cm oldu.
Zeynepefem anneolmayolynda canim ne yapmayı düşünüyorlar peki allah korusun bebekte daha cok küçük allah sana bağışlasın onu inşallah