superstar_00 arsesraa bir gebenin günlüğündeki Ebru Hanım demişti ki yumurtlamadan sonra 17. gün test yapın.
Nero45 Benim de yumurtalamadan sonra 10. Gün peçeteye bej rengi pütürlü bir akıntı geliyor test yapmadım
birumut_ arsesraa haklısın valla 4. Günüm evi testlerle doldurdum gün sayıyorum 😂😂 Buda bir nevi stres de işte insanın elinden başka bişey gelmiyor
superstar_00 arsesraa Biz de geçen ekimden beri deniyoruz testler beni kaç kez yanılttı pozitif verdi kanda negatif gördüm.
arsesraa birumut_ evet öyle yani negatif görünce de insan üzülüyor o yüzden beklemek istedim ama yine dayanamadım 😂