babyhm0 evet canım bir kızım var , ilk bebeğim de erkekti 🥹 ama onu anne karnında kalbi durdu kaybettim herşeyi hazırdı bir nevi yarım kaldım bütün hevesim içimde kaldı o yüzden birde oğlum olursa daha ne isterim Allah’tan, Allah razı olsun güzel dualarınız için çok teşekkür ederim ✨🤍🥹