Doktorumdan memnunum çok güleryüzlü ve çok ilgili. Ama ben ona sezaryen istediğimi söylediğimde sezaryene sıcak bakmadığını söylemişti. Sosyal medyadan takip ediyorum ona gelen mesajları paylaşıyor. Birçok kadın “Hocam iyi ki beni sezaryenden vazgeçirdiniz, size sezaryen diye yalvardım ama siz beni sakinleştirip normal doğuma aldınız Allah razı olsun” gibi mesajlar atıyorlar. Ben vazgeçmeyi düşünmüyorum. Sizce başka doktor arasam mı? 23+3 olduk bugün.