Momtobegk canım şöyle bende leke değilde uzun ip gibi yoğun kıvamda kahve akıntı olmuştu transfer sonrası normalmiş korkma sakın hala da ara ara oluyor mesela Progestan kullanıyoruz yoğun kanama olmaz için rahat olsun ben pozitif aldım darısı sana belirti arama hiç şuan iki kişisin ve bunun tadını çıkar dikkatli ol