12 haftalık hamileyim bugün yine kanamam oldu. geçen haftada olmuştu acilde baktılar bi sorun yoktu bebekte kan uyuşmazlığı iğnesi vurulmuştum. dünde kontrolüm vardı kendi doktorumda her şey çok güzel dedi bugün yine kanamam oldu. böyle sürekli kanama yaşayan var mı ? bi sebep de söylemiyorlar kanama ile ilgili. benim 9. haftalarımda da kanamam olmuştu hatta. böyle hep kanamam mı olacak