Arkadaşlar bende nöbet tutmuyorum ama beni de sürekli gereksiz idari işlerle yoruyorlar, hamile olduğumu bilmesine rağmen müdür yardımcısı en ağır mobbingleri uğurluyor, acaba bende riskli gebeliktir gibi bi rapor mu alsam, hani çok şükür öyle bi şey yok ama ağrılarımdan duramıyorum, beni devamsız öğrenciler için ev ziyaretlerine felan göndermeye çalışıyor , psikolojik danışmanım 5 rehberlikçiyiz ama onlara bi şey yok sadece bana söylüyor