@LadyX @bebeklerim__ @Havin49_
Ya Eslemm mi yazmış “KIZ DOĞURDUN MU” diye iki gün önce gördüm ama anca cevap verebiliyorum 🥰
Doğurdum kızlar ya ,her şey çok iyi geçti Allahima şükürler olsun .Oğlumu bırakıp telefonu alamıyorum 🥰ya minak eller ayaklar o yuzu 🥰 Spinal anestezi de kötü değilmiş yani 😁