Kızlar zıbın alırken boyun ile göğüs kısmı kapalı olanlardan bulmaya çalışın, piyasada olanlar hep önü açık olanlar , bebekler üşüyor öyle olunca bence. Aynı şey yenidoğan kıyafetleri için de geçerli.
Bi de fermuarlı tulum gibi şeyler alırken alttan da fermuarlı olanlar var, ya da çıtçıtlı olanlar, o sayede soğuk havada alt değişimi kolay oluyor.
Bir de bol bol şapka bere alın, çok fazla kullanılıyor. Bir de ayaklarını üşütmemek için, normal çorap yeterli değil. Patik alın. Ayaklardan üşütüp gazlı oluyorlar ayaklarını sıcak tutun.