Son regl tarihine göre 7 hafta 5 günlük hamileyim. Dün ilk kez doktor kontrolüne gittim. Orda embrionun 6 haftalık olduğunu söyledi. Ama kalp atışını duyamadı. Hem karın hemde vajinadan baktı ama duyulmadı. 1 hafta sonra gelmemi söyledi, o zamanda duyulmazsa bebeği almak gerektiğini söyledi. Çok korkuyorum. Başına böyle bişey gelen oldumu?😔