Merhaba kızlar Ateşölçer ve nebulizatör arayışındayım uygun fiyatlı ama işlevsel bir şey olsun istiyorum Ateş ölçer olarak en çok braun öneriliyor ama bana fiyatı yüksek geliyor tercih etmeyeceğim sanırım direct nexus alacaktım nebulizatör için özellikle kısa süre içinde bozulup buhar vermediğini öğrendim. Daha sonra omron önerileri gördüm ama onun da yorumlarına baktığımda benzer yorumlar gördüm açıkçası bu konuda kafam çok karıştı Wohler uygun fiyatlı yorumları da iyi gibi burada kullanan var mı diye sormak istedim belki fikir veren olur. Wohler olmasa bile bu ürünü kullandım memnun kaldım diyeceğiniz Ateşölçer ve nebulizatör önerilerinizi bekliyorum hazır indirimler başlamışken alsam çok iyi olur 🌸💖