Busradoga Sağlıkla büyüsün inşallah🙏🏻 ilk oğlumda sarılık bizim için çok sancılı geçmişti. 2 kez hastanede yatıp, 3. Ye tekrar fırlamıştı. En büyük çözüm emzirmek ve gerekli ise mama takviyesi vermek. Bunun çözümü bebeğin bol bol beslenmesi ve idrarla atması. Hastaneden çıktıktan sonra her emzirme sonrası biraz mama verebilirsin. Korkma ilk zamanlar biberon vermek meme reddi yapmaz. Ve rengi ilk başta hastaneden çıkınca baya açılmış gelecek ama sonra yine sarı göreceksin. Özellikle gözlerden en son gider o sarı renk hiç tedirgin olma. 💕