fyzn00 Kızlar 10 gun sonra Doguma giricem ama çok korkuyorum hem oglumu arkada bırakmak hem ikinci kez amelıayt olmak sizce ilklermi zor ikinciler mi
Gmzexx fyzn00 15 gün önce doğum yaptım ikinci sezeryan oldum ve kesinlikle ikincisi çok zor geçti ilk doğumumda sezeryan olduğumu bilmedim bile hala ağrım var çekiyorum 🤦🏻♀️