Fulyaaa1 benim cocuklugumda cok sürerlerdi her bitlendiğimde falan toz gibi bişey kimyasal normalde önerilmez bende ondan çekindim hamileyim işte kızım kücük alerji yapar mı diye ama şampuan bi ise yaramadı bende babamlara o ilacı sürdürttüm nerden alınıyor bulunuyor bilmiyorum 3-4 kere sürdük 2 günde 1 yıkadık bitti