Toparlanıp yazmak istedim 38. Haftada gündüz eşimle ilişki oldu afedersiniz akşama kadar çok sancı çektim duş aldım geçti neyse yattık gece 4.30 da bı sancım vardı yine ama durmayacak kadar değil uyumuşum geri sabah okula kalktım oğlumun lavaboya gittim lekelenmem var çok sakinim bu sefer ilkinde hemen gitmiştim lekelenme devam etti bende en son da nişanım geldi saat 9 bu arada ben gitmemek de kararliydim çünkü evde çekmek istedim sabah 12 ye kadar 5 dk da bir sancım oldu sonra 10 dk da bir olmaya başladı dedim düzensiz sancılar şu an neyse saat 4 e kadar bekledim ikindi evi süpürdüm duş aldım falan saat 4 buçuk da gittik hastaneye doktor nst baktı sancılar hafif dedi ve bı çatı yapalım nişanın gelmiş dedi bı baktılar 5 cm açıklık var hemen doğum haneye gitmelisin doğum başlamış dedi ben tabi aşağı indim eve geldik alınacaklari aldık biraz daha oyalandik doğum haneye çıktık ebeler çatı yaptı baktı 6 cm yani 2 saatlik bir yürüyüş falan yaptım odada sonra serum taktılar saat 18.38 de miniğim dünyaya geldi ikinci doğum gerçekten kolay oluyormuş daha tecrübeli oluyorsun Meryem Ana eli otu falan çantamda kaldı kullanmaya fırsat bulamadan dilerim herkesin böyle kolay doğumu olur ben ilki gibi olavak diye 9 ay korkmuştum şimdi 7 günlük olduk bile çok şükür herkese hayırlı doğumlar dilerim ♥️