Ben 14ün içinde çok az hissetmeye başladım hatta başta kabul etmedim bebek olduğunu ama hep aynı yerde garip bir kıpırtı oluyodu. Şimdi 16nın içindeyim biraz daha net ve gün içinde bir kaç kere hissedebiliyorum. 56 kiloyla hamile kaldım sanırım bununlada alakası varmış çok kilolu değilsen daha erken hissedebilirmişsin