Bu gece tam 12. Haftaya girmiş bulunmaktayım, yarın sabah doktor kontrolümüz var doktorumuz cinsiyet için bir tahmin yapar mı bilmiyorum ama çok heyecanlıyım neden bilmiyorum ama içim içime sığmıyor, tabiki önceliğim her zaman bebeğimin sağlıklı olması, ilk hamileliğim de oğlumu 28 haftalık kaybettim, ardından 2. bebeğimi kaybettim. Sonra 3 . Kızım oldu çok şükür Rabbime Dünya tatlısı onu hiçbir şeye değişmem, bu yüzden hep istedim ki inşallah Rabbim beni eksik kaldığım yerden yeniden tamamlar en çok dileklerim bu yönde 🥹 sizlerden ricam bu gece dualarınız da beni de unutmayın olur mu inşallah Rabbim herkesin kalbindekini ömrüne nasip etsin, şimdiden teşekkür ederim Allah razı olsun 🙏🏻🥹🌸✨