Merhaba 17+2 haftalık hamileyim az önce peçeteye aynı yumurtlamada olan beyaz akıntının sarı olanı geldi az miktarda ilk defa bu ne demek korkmalı mıyım? Herhangi bir koku veya kaşıntı yok chat gbt ye sordum normal hamilelik akıntısı olabilir enfeksiyon olabilir birde sıvı şeklinde ıslak ıslak geliyorsa amniyon sıvısı sızıntısı olabilir dedi korktum 😪😪😪