mervekaya0658 Kızlar memnunmusunuzz doğumu iyi diye tercih ettim ama hep stajyer hep öğrenci hiç uzman doktor görmedim daha
mervekaya0658 Edasalbas ya ne bileyim hep öğrenci ve pek ilgi yok ulturosona bakıp 2 dk bile sürmeden yolluyorlar doğru düzgün. Bilgi bile vermiyorlar anlamadım gitti