mor_menekse1 amin inşallah 🤲 hepimiz sağlıkla kavusalim sizde yarıyı geçtiniz sonrası zaten hazirlikti felan geçiyor gerçi ne kadar olsada hamilelik dönemini hiç seven bı insan değilim sabirsiz biri olduğum için 😀 sağlıkla zamanında gelsinlerde gerisi bı şekilde katlaniliyor ☺️