birthecene 😂😂 arkadaşlar soluma yattığımda sertleşiyor oraya sanki sürtüyor bir de kavun tatlı bişeyler yediğimde resmen sürtünüyor karnıma bi hislenme oluyor seviyor tatlıyı sanırım 😅😅 bebek kız dedi doktorum jsjdj
disperisi17 birthecene benim ikinci gebeliğim . Uygulama da 9. Haftalık ultrason da 10 haftalık gösteriyor bende bir haftadır hissediyorum kıpır kıpır içerde . Çok erken oynuyor diye şaşırıyorum ilk gebeliğimde 16. Haftada hissettim .
Havin49_ birthecene gaz fln olabilir mi çinkü benim ikiz ben 16 haftalık bağırsak hareketi gibi hissetim şuan 20 haftalık artık çok net bi şekilde dolardan bile görünüyor
Turuncukelebek Tabi o haftada o kadar minicik ki imkansız bence benim 3.gebeligim yani 18de tam hissettim
birthecene Turuncukelebek sürtünme gibi kayma gibi karnımın üst kısmında hissediyorum bağırsak filan değil ya resmen anlık 😂
Mombloggg Kimse inanmıyor ama bende 14 haftalik hamileyim son bir bir bucuk haftadir bende hissediyorum ufak kipirdama gibi yedigim seylerde daha cok fark ediyorum bu gun doktorum kiz tahmininde bulundu benimde
birthecene Mombloggg sağlıkla gelsin kızçelerimiz bunlar nasıl kız yahu kuduz gibi hareketli ultrasonda hele 🤭🤣🤣
lotusflowers birthecene ben 14ün içinde hissettim erken diye inanamadım bebek olduğuna. Ama hep aynı yerde ve farklı bi histi. Günde bir kere anca oluyodu. Şimdi 16nın içindeyim bugün nerdeyse hiç durmadı. İlk çocuğum birde. Hissedilmez falan diyolar ama ne biliyim hissediyorum yani. Bugün çok şaşkınım özellikle. Hatta korktum bu kadar oynadığı için 🤣
birthecene lotusflowers hahaha güldüm yorumunuza hiç eksik olmasın annesi evet ya bende şaşırdım güya kız olcak bu nasıl kız diyorum 🤣🤣🤣 koç burcu olcak galiba
minikcivciv89 Benim 18+4 bu gece 3 20 gece soluma döndüm 4 kez karnımın sol tarafında titreşim oldu acaba bebek hareketi benimde ilk gebeliğim anlamadım 😊
1234smgl birthecene benim oğlumda koç bu kadar olur ve bende 13 haftalık hissetim şuan dünyada nişanda 5 yaşında olucak size bol sabır keçi gibi inatçı dediğim dedik ama çok akıllı bir burç geliyor ve bol gururlanmalar yaşayacaksınız çünkü çok akılı oluyorlar
1234smgl birthecene evet normal ikinci oğlumu tam 13 haftalık hisseyim kıpırdıyordu kesinlikle hissederseniz ama dünyaya geldi hala kıpır kıpır 😂😂
birthecene 1234smgl ohhh maşşallahh 😁🤭 erken gelirse kız bebek nisan 20 si gibi koç olucak 🙏🏼 ben boğayım boğa olursa yandık hahshsh bende aşırı inatım.Bana Koç gibi geliyor bu kız babası da yükselen Koç çünkü 😊 tam zıpır oluyorlar değil mi yandım 😄😄😄