Kizlar Allah aşkına başına gelen varmı . Bıktım artık nezmn büyük tuvaletimi yapsam kanama oluyor vajina yani. Her kanama oldgunda hastaneye koşuyorum bişey yoktur bebek iyi diyorlar çok şükür gene kanama oldu napayım normal mi karşılım artık 🤦🏻 her gittigimde Altan muayene yapıyorlar bide istemiyorum. Yokmu başına gelen normalde asla kanama yok ama büyük tuvaletimi yapınca böyle oluyor napim ben