Smr28 spiral düzensizlik yapıyor herhalde ya bende Mayıs’ta doğum yaptım eylülde spiral taktırdım 2 ay adet olmadım toplam 10 Ekim’de oldum 1 hafta sürdü baya yoğun kanama oldu gecikme düzensizlik oluyor illa ki hem spiralden hem de doğum sonrası hormonlar toplamaya çalışıyor bende korkuyorum hemen tekrar hamile mi kaldım diye kurt düşüyor insanın içine eve test alıp koycam bu gidişle şüphelendiğimde yapmak için 😬