Benim ilk doğumumda lohusalık doneminde dökülme yaşamam sebebiyle saçımın tepesinde açılma yaşamıştım. Ön tarafta bozuk para büyüklüğünde bı acilmam vardı. Hg çare saç yağı ve ogx şampuanın mor renkli biotin olanını kulandim saçım toparladi hemen. Şampuanı hala daha kulaniyorum ama içeriğini biraz değiştirmişler. Yapısından anladım. Eski ambalajdaki ürünü bulursanız düşünmeden onu alın sonra teşekkür edersiniz