Summsumm tugceelaa devlete gittigimde ordaki doktor dedi onden gidiyor diye normalde ozel klinige gidiyorum ordaki doktoruma sordum telefonla geri kalmasindan onde gitmesi iyi demisti ama muayene olmadim daha onumuzdeki haftaya randevu aldim
tugceelaa Summsumm 25. Haftada sırf bu yüzden şeker yüklemesi yaptırdım içim rahat etmediği için belki de sizin de genetik olarak iridir şeker yüklemesi yapar zaten doktorunuz bişeyden şüphelenirse kaç haftalıksınız şuan
tugceelaa Summsumm 26. Haftadayım bende şeker yüklemesi yapıldı mı size peki ilk akla gelen o oluyor genelde
Havin49_ Dgkfj5 bünye meselesi Cnm bende ikiz hamileyim 21 haftalık nerdeyse 1 kg tek aldım bu zamana kadar 7 kilo verdim çok şekerli şeyler tüketimi sağlıksız beslenim ekmek tüketimi fazla kilo aldırıyor
Seloloo Dgkfj5 acısız ağrısız geçmiyor ki magnezyum kesmiyor artık sade soda muz ne varsa tüketiyorum bana mısn demiyor ağrılarım 🥲
Sisihappy Dgkfj5 ben de şuan öyleyim ilk üç ayım iştahsızlıkla geçti kilo vermiştim ama 21.haftadan beri iştahımda inanılmaz artış var vereiğim kiloları aldım sürekli bir şeyler yemek istiyorum 🥲🥲🥲
tugceelaa Summsumm eğer şekerde yoksa genetik olarak iridir geride olmasındansa dedikleri gibi önde olması daha iyi bence de