derya518_ bende 29+2 yim. 1hafta gerilik vardı ama şimdi 2 haftaya çıkmış. Doktorum hiç bilgi vermedi. Kendim araştırıp perinatolojiye gittim. Doktor kan akımlarına baktı. Bir sorun görmedi. Bebeğim zayıf minyon olacakmış. Genetik olabilir tahlil yapalım dedi. Tahlil de bir şey çıkmazsa yakın takibe alıp 37 38 haftaya kadar tutacak bebeği. Siz de perinatoloji gidin akımlarına bi baksınlar 💖