Arkadaşlar aranızda benim gibi olanlar var mı yani bu ikinci çocuğum ama ilkinde hiç böyle bir şey yaşamamıştım gazini mesaiye alıyoruz karnını doyuruyorum ama kucağımda bıraktığım an memeden daha doğrusu beş koyar koymaz uyanıyor dört gündür böyle ondan önce iyiydi aslında bugün tam bir ayında doldurdu mamadan mı oluyor desem mama çok az kullanıyoruz günde şu an 120 cc kadar neden bilmiyorum ama gözü açık uyuyor resmen artık o derece ne yapacağımı bilemiyorum tecrübeli annelerden destek bekliyorum neler yapılabilir durumunuzu düzeltmek adına