momysss ilk hamileliğimde 13 haftada hissettim ama şöyle hissettim pıt pıt şeklinde . Bebek tekmeler gibi değil. Daha sonra ilerledikçe daha çok hissetmiştim. Sağ taraf yerleşimliydi nerde olduğunu falan bildiğim için bağırsak hareketiyle falan da karıştırlcak bişey değildi