sadece1selda Selam kızlar kasım indiriminden kesin şunu almalısınız dediğiniz seyleri yazar mısınız ilk gebeliğim dolayısıyla çok tecrübesizim ne alacagımı bilemedim tecrübeli annelerim yazarsa çok sevinirim şimdiden hepinize teşekkürler 🌸🌸🥳🥳🥰🥰
mehmel54 sadece1selda bebek arabası puset beşik vs alabilirsin birde giyilebilir süt sağma makineleri var ben ondan alacağım onu da araştırıp alabilirsin daha çok normalde pahalı olan eksiklerine bak kimisi indirim öncesi zam yapıyor sonrasında indirim yapıyor ama yine eskisine göre zamlı fiyattan veriyor bunlara da dikkat et başıma geldiği için söylemek istedim bunu da 🥹
Hellomy99 sadece1selda Philips avent ürünleri çok uygun şuan istersen bir bakabilirsin emzik biberon vs.
Hellomy99 sadece1selda hepsi buradada bebek arabası var yine uygun ve kaliteli Prego arteon bende ondan aldım peşin fiyatına 10 taksit falan da var çok iyi geldi bana
Havin49_ Yasoss kız ye öyle diyorsun belki durmu senden daha kötü olan daha ucuza düşmesini bekleyen vardır
sadece1selda @Yasoss hangi marka aldınız bi sürü ebebek gezdim bi türlü içime sinen yok iyiler çok pahalı uygun bişey almak istiyorum bende 😭
karadursun sadece1selda babymall varsa şehrinizde oraya bakın mağaza fiyatlar düşmüş baya siteylede farklı
Yasoss sadece1selda hepsi buradadan prego lotus aldım bende 6 taksit yaptım 8800 civarı oldu fiyatı çok pahalı alacak gücümüz yoktu bayadır da araştırıyorduk en iyi uygun bunu bulabildik
Melikeakkc sadece1selda nurse haeveyin gaz damlasını 250 tl ye aldım eczanede 450 tl normalde, siveno çamaşır deterjanı aldım, avent biberon kolik olan 210 ml biberon 350-300 tl ye iki tane aldım.
Yasoss Zelis_ozdrgn Prego Lotus Katlanabilir Kabin Boy Travel Bebek Arabası https://app.hb.biz/9q8hArlOHh3v linki canın
Yasoss Havin49_ keşke herkes uygun fiyata alabilse ama aldıktan sonra fiyatını düşürüyorlar insanın zoruna gidiyor
Havin49_ sadece1selda bebek arabası beşik gardrop böyle büyük eşyaları bence almalısj. Kıyafeti ztn parça parça alıyorsun
Havin49_ Yasoss o ayrı bişey Cnm pazarda öpen saati domates 30 sa akşam 20-25 e düşürüyorlar şans meselesi inşallah dediğin için bana biraz tuhaf gelmiş olabilir herles verdiği üç kuruşa üzülüyor malesef
Yasoss Havin49_ bence fazla duyar kastınız herkes ucuz almak ister Allah olmayan herkese versin kendimi suçlayacam iyice ucuza almak istedim diye
pullupenguen Ben geçen sene indirimden maxi cosi leona 2 ve yanında cabrio pusetli setini almıştım. 16 bin falandı. Bu sene de 26 bin civarı sanırım fiyatı. Çoğu kişide görüyorum araştırabilirsiniz bana kullanmak nasip olmadı henüz