Kızlar benim elimde son 1 tane test kaldı ama o son test 5-6 aydır evde belki daha fazlada olabilir tam emin değilim her seferinde dur gecikirsem yaparım diyorum gecikmedim gecikincede dur bi kaç güne yapıyım diyorum bu seferde adet oluyorum 😂 yani sorum şu gebelik testinin kullanma tarihi varmıdır çok bekleyincede yanlış sonuç verir mi