gozde-derin Adet söktürücü ilaç kullandım olamıyordum östrojen yuksek cikmisti biraz normalde adetim 5 gün sürer ama şuan 8 gün oldu çok az az geliyor arada yine tamamen bitmedim sizce normal midir nasina gelen varmı acaba .