Kayadidem Kızlar aşırı kaşıntım var ne yaptıysam geçmiyor tahlil yaptırdım bir sıkıntı yok dediler ama akıntıyla birlikle aşırı bir kaşıntı oluyor Öner’iniz varmı lütfen yardımcı olurmusunuz 😢
Nurrrrr Kayadidem Canım sirkeli su yap onunla tertemiz yıka sonra Zalain diye bir krem var mükemmel etkili onu sür bana dua edeceksin canım 😘 Yanlız nerede kaşıntı olduğunu bilemedim rahminizin olduğu bölgemi ?
hohomoromu Kayadidem Valla hi benim de öyle sadece travazol krem rahatlatıyor ama onu da doktor yazdı tabi enfeksiyon falan yoksa kaşıntı içinde kremler var doktora danışmadan bir şey kullanma tabi ki 👍
Kayadidem Nurrrrr genital bölgede dayanılmaz kaşıntı oldu sirkeli su yaptım onunla temizledim hep ama geçmedi
Mrv93 Geçmiş olsun canım sirkeli suyla yıkayabilirsin ama çok içeri kaçırmamaya çalış rahatlatıcaktır seni..