Kızlar nişanım geldi sabah 9 da çok az leke olarak. Bu saate kadar düzensiz ama aşırı şiddetli giriyor ben de ılık su dolu küvete oturdum bir baktım bir şey yüzüyor yine nişan gelmiş ama bu sefer tam gelmiş yani leke gıbı değil. Sancılarım bazen 2 dk da bir bazen 5 bazen 7 bazen 15 falan. Düzensiz yani düzene girer mi bu tamamen? Evde dogurmam demi beklemeli miym