Sena0008 Canım ben ilk gebeliğimde hiç öyle birşey yaşamadım. Hamilelikte süt gelmesi yani. Ama çok sütüm vardı. Atlet, sütyen yetiştiremiyordum kendime. Üstüm hep ıslanıyordu. Birkaç kez ağladığımı biliyorum o an ki duygu birikimiyle. Bu arada aklında bulunsun. Bestlak damla al eczaneden. Kullanımı üzerinde yazıyor. Müthiş süt yapıyor. Artık göğüslerim taş gibi oluyordu. Bir kere sağdım. Süt pompalarının biberonları 150 ml genelde. Benimki de 150 ml idi. Ağzına kadar dolmuştu. Hiç unutmam. Beslak damla mutlaka aklında bulunsun. Ben onu kullanıyordum. Bebeğimin kilo alımı da çok iyiydi. 2 aylıkken 6 kiloydu hiç unutmuyorum. Bu hamileliğimde de alacağım doğumdan önce. Bulunsun elimde. Şuan 2.ye hamileyim 25 haftalık olmak üzere. Birşey hissetmiyorum süt konusunda. Hamileyken gelebilir de gelmeyebilir de. Her hamilelik farklı.